Evenimentul caritabil “Acasa – in siguranta!”

November 20th, 2017

O ambianta eleganta, cu atmosfera calda si destinsa, muzica de calitate, emotie, provocari, aduceri aminte despre momente in care ne-a fost greu si despre ce ne-a ajutat sa mergem inainte…cu alte cuvinte, o seara care a atins inimi si care speram sa schimbe vieti!

Multumim tuturor celor care ne-au onorat cu prezenta in ciuda vremii nefavorabile! Fara sprijinul deosebit de generos si incurajarile dvs. n-am putea sa mergem inainte si n-am putea continua sa ne implinim misiunea!!!


Un “Multumesc!” din toata inima celor care si-au oferit ajutorul in mod voluntar si cu multa daruire: Mihaela Nitu, Stefan Popa , Alexandra Barbu, Lucretia Constantinescu, Nicoleta Popa, Ana-Maria Popescu, Marian Nastase, Simona Eftimie, Roxana Stefan. Lucrand din spatele scenei, ati facut ca acest eveniment sa se desfasoare in cele mai bune conditii!


Suntem recunoscatori vorbitorilor Magdalena Toma, Agnes Remalia Dragomir si Teo Mircioniu, care au dat tot ce au avut mai bun, miscand cu multa delicatete inimile ascultatorilor!


Si, nu in ultimul rand, multumim celor care ne-au purtat prin lumea notelor muzicale si care ne-au daruit momente atat de frumoase si pline de sensibilitate : Maria Papuc, Ioana irimescu si Gabriel Danu!

Save

Campanie umanitara

March 11th, 2017

Campania umanitara a fost desfasurata in perioada 17 februarie – 9 martie 2017 de catre Centrul Educational Prokinder in beneficiul Asociatiei “Compassion & Care”, si a vizat ajutorarea unei femei afectate de violenta intrafamiliala si a copiilor ei minori.

Aflata in programele de consiliere ale Asociatiei “Compassion & Care”, femeia trece printr-o perioada foarte dificila, motiv pentru care are nevoie de ajutor si sustinere pentru a depasi dificultatile si a-si croi un nou drum in viata.

Evenimentul “Bucuria de a fi femeie”

March 5th, 2017

Pe data de 4 martie 2017, la sediul propriu, Asociatia “Compasion & Care” a organizat evenimentul denumit “Bucuria de a fi femeie”, cu scopul de a celebra  Ziua Internationala a Femeii.

Au fost invitate sa participle voluntare, sustinatoare, partenere, colaboratoare, persoane afectate de violenta intrafamiliala sau care fac parte din staff si nu in ultimul rand, prietene ale organizatiei.

Invitata speciala a acestei intalniri a fost d-na deputat Rodica Paraschiv, al carei mesaj de incurajare a avut un puternic impact asupra participantelor.

Pe parcursul evenimentului s-au derulat jocuri de societate, cantece tematice interpretate de copii, istorioare cu talc si povesti adevarate de viata, mesaje de incurajare, mici cadouri oferite participantelor, un bufet cu dulciuri, racoritoare si bauturi calde.

Ileana Socolescu si Ana Maria Popescu, psihologi care ingrijesc in mod voluntar persoanele aflate in serviciile de consiliere ale Asociatiei, au vorbit femeilor sugerand posibile raspunsuri la intrebarile: “Ce inseamna sa fii femeie?” si “Care este sursa bucuriei reale?” Mesajele au fost receptate intr-un mod pozitiv, aducand multa emotie si incurajare.

Multumim d-nei deputat Rodica Paraschiv, d-rei Ileana Socolescu, d-rei Ana Maria Popescu, voluntarelor Asociatiei, si tuturor celor care au facut ca acest eveniment sa isi atinga scopul si sa fie un succes!

Prezentarea “Violenta in familie”

January 23rd, 2017

Pe data de 22 ianuarie 2017, Asociatia “Compassion & Care” a sustinut prezentarea “Violenta in familie”. Evenimentul a fost organizat in colaborare cu Armata Salvarii Ploiesti.

Participantele au fost marcate de prezentare si, potrivit spuselor lor, au luat decizii importante.

Concert caritabil de colinde “Poveste din Betleem” – Editia a II-a

December 2nd, 2016

Luminile Craciunului au inceput sa se aprinda…frumoase decoratiuni ne zambesc deja din ferestre si pe case…pentru a intra si mai mult in atmosfera si spiritul acestei frumoase sarbatori crestine, Asociatia “Compassion & Care” va invita la un concert caritabil de colinde! Nu uitati ca “Supravietuim din ce primim insa TRAIM din ce DARUIM.”

 

“Acasă – în siguranță!” – Editia a III-a

October 24th, 2016

Seminarul “Beneficiile apei pentru organismul uman”

July 23rd, 2016

“Beneficiile apei pentru organismul uman” – subiect important si de actualitate, prezentat de d-na Sue Huston, invitata speciala din U.S.A., in cadrul unui seminar care a avut loc la Asociatia “Compassion & Care” pe data de 22 iulie 2016.

Seminarul “Nutritie sanatoasa pentru femei + Cooking Class”

July 22nd, 2016

Pe data de 22 iulie 2016 a avut loc seminarul „Nutriție sănătoasă pentru femei + Cooking Class”, susținut de d-na Cris Nieuwenhuis, invitata speciala din U.S.A., care a oferit informații despre nutriția adecvată pentru femei, in special despre puterea proteinelor.

Seminarul a avut in vedere si si aspecte practice, concretizate prin prepararea unor delicioase Fajitas de care s-au bucurat toti participantii!

Concurs sportiv “THE FUN RUN” – Editia a 4-a

July 15th, 2016

ORGANIZATORI: Evenimentul este organizat de Asociatia “Compassion & Care” impreuna cu reprezentanti ai organizatiei TRANSITION’S GATE din Statele Unite ale Americii.

OBIECTIV PRINCIPAL: Incurajarea tuturor persoanelor, indiferent de varstă, spre un mod de viata sanatos si activ, prin practicarea sporturilor.

GRUP TINTA: Un numar de maxim 100 de persoane din judetul Prahova.

DATA SI ORA: 23 iulie 2015, intre orele 8:30 – 12:00.

LOCATIA: Ploiești – Parcul Tineretului, langa Sala Olimpia.

INSCRIERE: Inscrierile se fac in perioada 15 – 21 iulie 2016, in limita numarului maxim admis de participanti.
Modalitati de inscriere:

  • email la adresa  www.compassion-and-care.ro

Cand va inscrieti, va rugam sa specificati numele, varsta, si datele dvs. de contact.
In cazul parintilor care se inscriu impreuna cu copiii lor, pe langa datele de contact, sunt necesare atat numele si varsta proprie, cat si a copilului/copiilor.

Nota: Participantii vor fi impartiti pe echipe. Dacă participanții au preferințe legate de persoane cu care ar dori să fie în echipă, sunt rugați să le mentioneze la înscriere. Organizatorii își rezervă dreptul de a stabili componența echipelor însă vor încerca să țină cont de preferințele participanților.
Cand se incheie inregistrarea, concurentii vor fi impartiti in mod egal in echipe, in ordinea varstei. Exceptie fac doar parintii care se inscriu cu copiii lor. Toti parintii inscrisi impreuna cu copii vor alcatui o echipa.
Pe data de 21 iunie, fiecare concurent va fi contactat pentru a i se comunica echipa din care face parte.

MOD DE DESFASURARE A CONCURSULUI

1. INREGISTRAREA.
Incepand cu ora 8:30, participantii la concurs sunt asteptati la mesele de inregistrare pentru a primi banderolele de culoarea echipei din care fac parte si pe care sunt rugati sa le poarte pe tot parcursul desfasurarii concursului.
De asemenea, la mesele de inregistrare vor fi asteptati de catre coordonatorii grupelor. Fiecare echipa va fi coordonata de doi reprezentanti desemnati de organizatori. Recomandam ca membrii fiecarei echipe sa stea impreuna cu coordonatorii echipei pana la inceprea concursului.
Sunt acceptate in concurs persoanele sanatoase clinic si apte pentru exercitii fizice.

2. INCALZIREA.
Este obligatorie pentru fiecare concurent participarea la incalzire inainte de inceperea concursului. Incalzirea se va desfasura pe gazonul din interiorul pistei de atletism.

3. CONCURSUL PROPRIU-ZIS.
Probe de concurs:

  • alergare 200 m
  • suturi la poarta (fotbal)
  • aruncare la cos (baschet)
  • saritura in lungime
  • alergare 600 m.

Probele se vor desfasura exact in ordinea specificata mai sus.

4. EVALUAREA REZULTATELOR.
Alergare: Fiecare din cele doua probe de alergare finalizate vor aduce echipei, respectiv persoanei care aleargă, câte un punct, indiferent de performanță. Se vor adauga alte puncte în funcție de timpul obținut.
Șuturi la poartă: Fiecare concurent are dreptul la trei șuturi consecutive.
Fiecare persoană care șutează va aduce echipei (și ei însăși) un punct, indiferent daca marcheaza sau nu.
Fiecare gol marcat va aduce echipei, respectiv persoanei care marcheaza, 1 punct.
Aruncare la coș (baschet): Fiecare concurent are dreptul la trei aruncări la coș consecutive.
Fiecare persoană care aruncă la coș va aduce echipei (și ei însăși) un punct, indiferent daca marcheaza sau nu.
Fiecare coș marcat va aduce echipei, respectiv persoanei care marcheaza, 1 punct.
Săritura în lungime: Fiecare competitor are dreptul la trei sărituri consecutive.Va fi luată în considerare cea mai bună săritură. Fiecare persoana care efectuează sărituri va aduce echipei, respectiv ei însăși, un punct, la care se adaugă altele în funcție de performanța realizată.

Nota: In cazul in care doua echipe obtin acelasi punctaj in urma sustinerii tuturor probelor, departajarea se va face printr-o proba de viteza.

5. PREMIEREA
La finalul concursului, fiecare echipa va primi o cupa care va putea fi pastrata de persoana care a adus cele mai multe puncte echipei. De asemenea, toti partipantii la concurs vor primi diplome.

Eveniment ocazionat de Ziua Internationala a Femeii – “Zambeste, invata si persevereaza”

March 9th, 2016

 

Asociatia “Compassion & Care” a celebrat ziua de 8 Martie printr-un eveniment la care au fost invitate sa participe voluntare, sustinatoare, partenere, colaboratoare, persoane afectate de violenta intrafamiliala sau care fac parte din staff si nu in ultimul rand, prietene al organizatiei.

Evenimentul a fost intitutlat “Zambeste, invata si persevereaza”, avand ca idee centrala incurajarea de a persevera cu pasiune pentru dobandirea lucrurilor dorite, care pot sa imbunatateasca viata si sa o duca la un nivel superior de implinire.

Pe parcursul evenimentului au avut loc jocuri de societate, o tombola, cantece tematice interpretate de copii si adulti, istorioare cu talc, povesti adevarate de viata aduse inaintea participantelor chiar de protagoniste, mici cadouri oferite participantelor, un bufet cu dulciuri si racoritoare si bauturi calde.

Prin intermediul acestui eveniment ne-am aratat pretuirea pentru cele care sunt femei si mame, care au puterea de a darui viata la propriu si la figurat, de a face lucrurile mai frumoase, relatiile interumane mai bune, manifestandu-si necontenit grija fata de toti cei din jurul lor.

Multumim din toata inima tuturor celor care au contribuit ca acest eveniment sa isi atinga scopurile si sa fie un succes!